اخبار تکنولوژی دنیا

ترجمه مقالات به‌روز دنیا و تکنولوژی

اخبار تکنولوژی دنیا

ترجمه مقالات به‌روز دنیا و تکنولوژی

ترجمه مقالات به‌روز دنیا در حوزه تکنولوژی، پزشکی، شبکه‌های اجتماعی، دیجیتال مارکتینگ و ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۲۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طبق یک مطالعه، یک برنامه کاربردی گوشی هوشمند می‌تواند وجود داشته باشد که نشان دهد آیا پل گلدن گیت سن فرانسیسکوس، یا هر پل دیگری برای این منظور، به خوبی در دست اقدام است یا خیر.

مطالعه جدید نشان می‌دهد که تلفن‌های همراه قرار داده‌شده در وسایل نقلیه، مجهز به نرم‌افزار خاص، می‌توانند داده‌های یکپارچگی ساختاری مفید را هنگام عبور از پل‌ها جمع‌آوری کنند. با انجام این کار، آن‌ها می‌توانند به یک جایگزین ارزان‌تر برای مجموعه‌ای از سنسورهای متصل به خود پل‌ها تبدیل شوند.

کارلو راتی، یکی از نویسندگان این مطالعه می‌گوید: " یافته اصلی این است که اطلاعات مربوط به سلامت ساختاری پل‌ها را می توان از داده‌های شتاب‌سنج جمع‌آوری‌شده با گوشی‌های هوشمند استخراج کرد."

این تحقیق تا حدی بر روی پل گلدن گیت انجام شد. این مطالعه، شامل محققان موسسه تکنولوژی ماساچوست (‏MIT)، ایالات‌متحده، نشان داد که دستگاه‌های تلفن همراه می‌توانند اطلاعات مشابهی را در مورد ارتعاشات پل که سنسورهای ثابت را جمع‌آوری می‌کنند، به دست آورند.

محققان همچنین تخمین می‌زنند که بسته به سن پل جاده‌ای، نظارت بر وسایل موبایل می‌تواند از ۱۵ درصد به ۳۰ درصد سال دیگر به طول عمر سازه اضافه شود.

این نتایج نشان می‌دهد که مجموعه داده عظیم و ارزان جمع‌آوری‌شده توسط گوشی‌های هوشمند می‌تواند نقش مهمی در نظارت بر سلامت زیرساخت‌های حمل و نقل موجود داشته باشد.

پل‌ها به طور طبیعی ارتعاش دارند، و برای مطالعه "فرکانس‌های مودال" ضروری آن ارتعاشات در بسیاری از جهات، مهندسان معمولا سنسورها، مانند شتاب‌سنج‌ها را بر روی خود پل‌ها قرار می‌دهند.

تغییرات در فرکانس‌های معین در طول زمان ممکن است نشان‌دهنده تغییرات در تمامیت ساختاری یک پل باشد.

برای انجام این مطالعه، محققان یک برنامه تلفن همراه مبتنی بر اندروید را برای جمع‌آوری داده‌های شتاب‌سنج در زمانی که دستگاه‌ها در وسایل نقلیه در حال عبور از پل قرار داده شدند، توسعه دادند.

سپس آن‌ها می‌توانستند ببینند که این داده‌ها تا چه حد با داده‌های ثبت‌شده توسط سنسورها بر روی خود پل‌ها مطابقت دارند، تا ببینند که آیا روش تلفن همراه کار می‌کند یا خیر.

پائولو سانتی محقق ارشد گفت: " در کار ما، ما روشی را برای استخراج فرکانس‌های ارتعاش مودال از داده‌های نویزی که از گوشی‌های هوشمند جمع‌آوری شده‌اند، طراحی کرده‌ایم."

همانطور که داده‌های سفرهای متعدد بر روی یک پل ثبت می‌شوند، صدای تولید شده توسط موتور، تعلیق و ارتعاشات ترافیک، (‏و)‏ آسفالت، تمایل به لغو دارد، در حالی که فرکانس‌های غالب زیرین ظاهر می‌شوند. این مطالعه می‌گوید: در مورد پل گلدن گیت، محققان ۱۰۲ بار با دستگاه‌های خود از روی پل عبور کردند و این تیم از ۷۲ سفر رانندگان اوبر با تلفن‌های فعال استفاده کرد.

سپس این تیم داده‌های حاصل را با داده‌های حاصل از گروهی متشکل از ۲۴۰ حسگر که به مدت سه ماه بر روی پل گلدن گیت قرار داده شده‌بودند، مقایسه کرد.

براساس این مطالعه، نتیجه این بود که داده‌های حاصل از تلفن با داده‌های حاصل از سنسورهای پل مطابقت داشت؛ برای ۱۰ نوع خاص از مهندسین ارتعاشات فرکانس پایین که بر روی پل اندازه‌گیری شده بودند، تطابق نزدیکی وجود داشت و در ۵ مورد هیچ گونه اختلافی بین روش‌ها وجود نداشت.

سانتی می‌گوید: " ما توانستیم نشان دهیم که بسیاری از این فرکانس‌ها با دقت زیادی با فرکانس‌های مودال برجسته پل مطابقت دارند."

با این حال، تنها یک درصد از تمام پل‌های ایالات‌متحده، پل‌های معلق هستند. حدود ۴۱ درصد از آن‌ها پل‌های فراخنای بتنی بسیار کوچک‌تری هستند. بنابراین، محققان همچنین بررسی کردند که روش آن‌ها در آن محیط چقدر خوب خواهد بود.

برای انجام این کار، آن‌ها پلی را در سیامپینو ایتالیا مورد مطالعه قرار دادند، و ۲۸۰ سفر وسیله نقلیه از روی پل را با شش سنسور مقایسه کردند که به مدت هفت ماه بر روی پل قرار داده شده‌بودند.

در اینجا نیز، محققان توسط یافته‌ها تشویق شدند، اگرچه آن‌ها تا ۲.۳ درصد اختلاف بین روش‌های فرکانس‌های معین در کل ۲۸۰ سفر و ۵.۵ درصد اختلاف در یک نمونه کوچک‌تر را یافتند. این نشان می‌دهد که حجم بیشتری از سفرها می‌توانند داده‌های مفیدتری به دست آورند.

سانتی می‌گوید: " نتایج اولیه ما نشان می‌دهد که تنها مقدار کمی از سفرها در طول چند هفته برای به دست آوردن اطلاعات مفید در مورد فرکانس‌های معین پل کافی است."

بوهلر گفت: "با نگاهی به این روش به عنوان یک کل، استاد MIT، مارکوس بوهلر مشاهده می‌کند که امضاهای زنده به عنوان یک ابزار قدرتمند برای ارزیابی ویژگی‌های سیستم‌های بزرگ و پیچیده، از ویژگی‌های ویروسی عوامل بیماری زا گرفته تا یکپارچگی ساختاری پل‌ها همانطور که در این مطالعه نشان‌داده شده‌است، در حال ظهور هستند."

بوهلر گفت: " این یک سیگنال جهانی است که به طور گسترده در محیط طبیعی و ساخته‌شده یافت می‌شود و ما در حال حاضر در حال بررسی آن به عنوان یک ابزار تشخیصی و تولیدی در مهندسی هستیم."

همانطور که راتی اذعان دارد، راه‌هایی برای اصلاح و گسترش تحقیق وجود دارد، از جمله محاسبه اثرات نصب گوشی هوشمند در وسیله نقلیه، تاثیر نوع وسیله نقلیه بر داده‌ها و غیره.

راتی گفت: " ما هنوز کاری برای انجام دادن داریم، اما معتقدیم که رویکرد ما می‌تواند به آسانی در تمام طول مسیر به سطح یک کشور برسد."

"ممکن است به دقتی که می­توان با استفاده از سنسورهای ثابت نصب‌شده بر روی یک پل به دست آورد، نرسد، اما می‌تواند به یک سیستم هشدار اولیه بسیار جالب تبدیل شود. سپس ناهنجاری‌های کوچک می‌توانند زمان انجام تحلیل‌های بیشتر را نشان دهند."

  • No Name
  • ۰
  • ۰

ناسا بزرگ‌ترین موشک خود، سیستم پرتاب فضایی (‏SLS) را روز جمعه به یک سکوی پرتاب در فلوریدا پرتاب کرد و دوباره ۱۰ روز دیگر تلاش خواهد کرد تا بر روی ماموریت بسیار تاخیری آرتمیس I به ماه منفجر شو

این راکت پس از دو تلاش برای پرتاب در تابستان امسال به دلیل مشکلات فنی از بین رفت و به ساختمان انجمن وسایل نقلیه بازگشت تا از آن در برابر طوفان ایان محافظت کند.

آژانس فضایی ایالات‌متحده از این زمان برای انجام تعمیرات جزئی و شارژ مجدد باتری‌های سیستم‌های قدرت در موشک سیستم پرتاب فضایی (‏SLS) استفاده کرد.

ناسا گفت: سفر چهار مایلی (‏شش کیلومتری) ‏موشک SLS از ساختمان مجلس حمل و نقل تا سکوی پرتاب فضاپیمای کندی نزدیک به نه ساعت طول کشید.

راکت ۳۲۲ فوتی (‏۹۸ متری) ‏به آرامی بر روی یک سکوی عظیم که به عنوان انتقال‌دهنده خزنده طراحی شده ‌برای به حداقل رساندن ارتعاشات شناخته می‌شود، کشیده شد.

تلاش بعدی برای پرتاب این ماهواره برای ساعت ۱۲:۰۷ صبح به وقت شرقی (‏۰۹:۳۷ صبح به وقت شرقی)‏ در ۱۴ نوامبر برنامه‌ریزی شده‌است. این ماهواره در تاریخ ۱۶ نوامبر در ساعت ۱:۰۴ صبح به وقت شرقی (‏۱۰:۳۴ صبح به وقت شرقی)‏ و ۱۹ نوامبر در ساعت ۱:۴۵ صبح به وقت شرقی (‏۱۱:۱۵ صبح به وقت شرقی) ‏قرار دارد.

جیم فری، دستیار مدیر ناسا در یک جلسه توجیهی در روز پنج شنبه گفت: " ما با پرتاب کردن در شب راحت هستیم."

تصویربرداری آزاد از رادار و دوربین مادون‌قرمز اطلاعات لازم برای پی‌گیری عملکرد این دستگاه را فراهم خواهد کرد.

اگر موشک در ۱۶ نوامبر منفجر شود، این ماموریت کمی بیش از ۲۵ روز طول می‌کشد و کپسول خدمه در ۹ دسامبر در اقیانوس آرام به زمین می‌خورد.

ماموریت بسیار پیش‌بینی نشده، به نام آرتمیس ۱، ایالات‌متحده را به بازگشت فضانوردان به ماه، پنج دهه پس از آخرین قدم انسان‌ها بر روی سطح ماه، نزدیک‌تر خواهد کرد.

هدف آرتمیس ۱، به نام خواهر دوقلوی آپولو، آزمایش موشک SLS و کپسول خدمه اوریون است که در بالای آن قرار دارد.

مانکن‌های مجهز به سنسورها در ماموریت فضانوردان ایستاده‌اند و سطوح شتاب، ارتعاش و تابش را ثبت خواهند کرد.

کپسول اوریون قرار است به دور ماه گردش کند تا ببیند آیا این کشتی برای مردم در آینده نزدیک ایمن است یا خیر. در برخی موارد، هدف ارتمیس این است که برای اولین بار یک زن و یک شخص رنگ پوست را روی ماه بگذارد.

و از آنجا که بشر تا کنون به ماه سفر کرده‌است، ارتمیس هدف بلند دیگری را دنبال می‌کند: یک ماموریت عجیب و غریب به مریخ.

در طول سفر، اوریون یک مسیر بیضوی در اطراف ماه را دنبال خواهد کرد که در فاصله ۶۰ مایلی (‏۱۰۰ کیلومتری)‏ با نزدیک‌ترین روش خود و ۴۰ هزار مایل در دورترین نقطه خود با یک قایق طراحی‌شده برای حمل انسان به فضا می‌آید.

  • No Name
  • ۰
  • ۰

آیا می‌دانستید که اینستاگرام به عنوان اینستاگرام شروع نشد؟ بله، آن در ابتدا بوربن نامیده شد تا زمانی که سازنده آن کوین سیستروم به این پلتفرم یک تغییر برند اولیه داد، و آن را به اینستاگرام تغییر نام داد (‏فوری + تلگرام)‏. در حالی که این برنامه کاربردی در ابتدا بر یک پلتفرم اجتماعی برای عکاسی از گوشی هوشمند متمرکز بود، وضعیت فعلی اینستاگرام همه در مورد ریلز و ویدئوهای کوتاه است. بسیاری از افراد ممکن است تغییرات حاصل را دوست داشته باشند، اما بخش بزرگی نیز وجود دارد که ترجیح می‌دهد این نرم‌افزار به ریشه خود بازگردد. متاسفانه، ما این اتفاق را به این زودی نمی‌بینیم، بنابراین در اینجا چند برنامه وجود دارد که دوست دارید اگر یک تجربه به اشتراک گذاری عکس کلاسیک می‌خواهید.

 

BeReal:

BeReal برنامه رسانه اجتماعی معمول شما به هیچ وجه نیست. اگر شما از تمام زمانی که در اینستاگرام صرف می‌کنید، یا هر پلتفرم اجتماعی دیگری به همین دلیل خسته شده‌اید، رویکرد بدون حاشیه BeReal را دوست خواهید داشت. اولین بار در سال ۲۰۲۰ منتشر شد، BeReal، همانطور که از اسمش پیداست، شما را تشویق می‌کند تا "واقعی باشید". هر روز شما می‌توانید یک عکس را بدون هیچ گونه فیلتر با دوستان و عزیزان خود به اشتراک بگذارید تا به آن‌ها نشان دهید که چه چیزی می‌خواهید.

سپس آن‌ها می‌توانند نظرات و واکنش‌های خود را بر روی پست شما قرار دهند. یک رویکرد غیر مرسوم دیگر این است که عکس‌های کلیک شده با استفاده از آن شامل تصاویری هم از جلو و هم از پشت دوربین شما هستند، به طوری که مردم می‌توانند ببینند شما چه شکلی هستید و در کجا قرار دارید.

 

Behance:

با وجود نام‌های مشابه، بقیه مطمئن هستند که هیچ ربطی به دیگری ندارند. اگر شما خودتان را از نوع هنری و یا یک هنرمند / عکاس حرفه‌ای در نظر بگیرید، در این صورت Behance به راحتی یکی از بهترین بسترهای اجتماعی برای نشان دادن کار خلاقانه شماست.

این پلتفرم که متعلق به Adobe است، بیش از ۲۴ میلیون کاربر دارد و مکانی عالی برای پیدا کردن مشتریان بالقوه، الهام گرفتن، یا به سادگی نشان دادن عکس‌های شما است. رابط برنامه کاربردی در اینستاگرام با یک زبانه پایین برای جهت یابی به اشتراک می‌گذارد و حتی به شما اجازه می‌دهد تا "داستان" را به اشتراک بگذارید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که حساب‌های دیگر را دنبال کنید و کار آن‌ها را "دوست داشته باشید".

 

Tumblr:

Tumblr قبلا خیلی محبوب بود اما توی بازی از دست رفت تامبلر به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌ها، الگوهای رفتاری، ویدئوها، و GIFs را به اشتراک بگذارید، اما در واقع بسیار بیشتر از آن است. همچنین می‌توانید پست‌های متنی و لینک‌ها را با چیزهای جالبی که در اینترنت پیدا کرده‌اید به اشتراک بگذارید. یکی از پر فروش­ترین نکات آن این است که می‌توانید وبلاگ (‏یا پروفایل) ‏خود را با محتوای قلبتان شخصی کنید. همچنین هیچ "داستان‌های" شبیه اینستاگرام در اینجا وجود ندارد، بنابراین اگر احساس می‌کنید که اینستاگرام تنها در سراشیبی قرار دارد، چون محتوای تمام صفحه نمایش را در پلت فرم خود معرفی کرده‌است، توملر ممکن است انتخاب درستی برای شما باشد.

 

Vsco:

شما ممکن است دیده باشید که بسیاری از نصب کنندگان پروفایل VSCO هم‌کاری شانگهای خود را به بیوگرافی آن‌ها متصل می‌کنند. برنامه ویرایش تصویر محبوب نیز یک پلتفرم اجتماعی است، که به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌های گرفته‌شده از طریق آن (‏و از جاهای دیگر)‏ را با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر به اشتراک بگذارید. در اینجا تعامل زیادی وجود ندارد که کاربران تحت عکس‌ها دوست نداشته باشند یا نظر بدهند. اما آن‌ها می‌توانند کاربران دیگر را دنبال کنند و کار خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، تا زمانی که هر دوی آن‌ها یکدیگر را دنبال کنند. یک بخش کشف وجود دارد که در آن می‌توانید از یک منبع تصاویر زیبایی‌شناسی استفاده کنید. و زمانی که کاربران را دنبال می­کنید، می­توانید آخرین آپلودهای آن­ها را در فید اصلی خود مشاهده کنید.

 

500px:

ممکن است بزرگ‌ترین پایه کاربر را نداشته باشد، اما شاید ۵۰۰ px نزدیک‌ترین به تجربه اینستاگرام کلاسیک در این لیست باشد. این کار از ویدیوها پشتیبانی نمی‌کند، اما عکس‌های آپلود شده شما را می توان دوست داشت و در مورد آن‌ها اظهار نظر کرد. شما حتی می‌توانید عکاسان دیگر را از طریق صفحه کشف پیدا کرده و آن‌ها را دنبال کنید. این اپلیکیشن همچنین یک معادل داخلی برای DM های اینستاگرام دارد، اگرچه شما به احتمال زیاد از آن برای ارتباطات حرفه‌ای استفاده می‌کنید، چون این اپلیکیشن به عنوان " جامعه برتر و شبکه اجتماعی برای اشتیاق و تمرین عکاسان تبلیغ شده‌است."

  • No Name
  • ۰
  • ۰

دستگاه فکس در حال نزدیک شدن به سطل زباله تاریخ است. این دستگاه که به طور رسمی به عنوان دستگاه تشبیه صورت شناخته می‌شد، زمانی یکی از ویژگی‌های عادی ادارات بریتانیا بود.

اما اکنون رگولاتوری ارتباطات بریتانیا، آفکام، در حال رایزنی در مورد تغییراتی در قوانین مخابرات است که می­تواند منسوخ شدن آن را رسمی کند.

این بدان معناست که ارائه دهندگان ارتباطات از راه دور دیگر نیاز به ارائه خدمات فکس تحت تعهد خدمات جهانی (‏USO) ندارند.

آکام گفت: " ما تغییراتی را در قوانین پیشنهاد می‌کنیم."

در حال حاضر دو ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی تعیین شده‌برای خدمات جهانی در بریتانیا، BT و KCOM (فقط در منطقه هال) ‏وجود دارد.

در سال ۲۰۰۳، آکام USO را راه‌اندازی کرد، زمانی که دستگاه‌های فکس شایع‌تر بودند و تعداد زیادی از مردم از طریق ایمیل و خدمات پیام‌رسانی آنلاین به هم متصل نبودند. USO برای ارائه خدمات فکس به BT و KCOM نیاز داشت.

اککام گفت: " نه تنها جایگزینی برای دستگاه‌های فکس که امروزه به طور گسترده در دسترس هستند، وجود دارد، انتقال شبکه‌های تلفن به فن‌آوری پروتکل اینترنت (‏IP) به این معنی است که خدمات فکس دیگر نمی‌تواند تضمین شود که به همان روش کار کنند."

رگولاتور در سال گذشته به طور گسترده‌ای مورد مشورت قرار گرفت: " ما فکر کردیم که با توجه به استفاده مداوم محدود آن، برای فکس مناسب است که از USO حذف شود."

دلتنگی برای میهن

در طول سال‌ها میلیون­ها فکس‌ها فرستاده و دریافت شده‌اند، که برخی از آن‌ها در تاریخ ارتباطات ما تبدیل به نشانه‌های برجسته شده‌اند.

آن‌ها با اجازه دادن به کاربران برای ارسال یک کپی دقیق از یک صفحه متن یا تصویر به گیرنده، با استفاده از یک خط تلفن کار کردند.

این یکی از دلایلی است که آن‌ها در تراکنش­های پولی بزرگ با مهلت‌های زمانی محدود، مانند فروش خانه، مورد استفاده قرار گرفتند، چرا که آن‌ها امکان تبادل سریع و دقیق قراردادها را فراهم کردند. نمایندگان فوتبال از حق انحصاری برای تضمین انتقال بازیکنان استفاده کردند، اگرچه این روش توسط لیگ برتر بازنشسته شده‌است.

در حال حاضر کلوپ‌ها می‌توانند از طریق ایمیل فکس‌های رومیزی و اسناد اسکن شده را ارسال کنند. بازیکن بسکتبال مایکل جردن مسئول یکی از مشهورترین فکس‌ها در تاریخ ورزشی در سال ۱۹۹۵ بود، زمانی که او پیام "من بر می‌گردم" را به شیکاگو بولز فرستاد تا به آن‌ها بگوید که از بازنشستگی خارج شده‌است.

در سال‌های اخیر استفاده از فکس‌ها بسیار محدود شده‌است اگر چه هنوز هم در برخی حرفه‌ها مانند مدیریت پزشکی، اجرای قانون و حمل و نقل کار می‌کنند. براساس گزارش‌ها، چند صد دستگاه فکس هنوز هم در NHS مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در سال ۲۰۱۸ ممنوعیت فوری خرید خدمات بهداشتی با هدف حذف آن‌ها تا سال ۲۰۲۰ وجود داشت.

در آن زمان گزارش شده‌بود که بسیاری از بیمارستان‌ها هنوز به این دستگاه‌ها متکی بودند و هزاران بیمارستان هنوز مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

آفکام انتظار دارد در اوایل سال ۲۰۲۳ بیانیه ای در مورد این تغییرات منتشر کند.

  • No Name
  • ۰
  • ۰

از دست رفتن گستره اینترنت، به ویژه برای یک کودک، آسان است. در حالی که نظارت بر آنچه کودکان در وب انجام می‌دهند یک دهه یا بیشتر ساده‌تر بود، محبوبیت گوشی‌های هوشمند این کار را دشوار کرده‌است. کودکانی که به دریایی از اطلاعات و رسانه‌ها دسترسی دارند، هم نعمت و هم مایه دردسر آن‌ها هستند، اما با میزان درست مقررات انجام‌شده به روش درست، اثرات منفی اینترنت می‌تواند به طور گسترده کاهش یابد. گوگل ظاهرا این موضوع را درک می‌کند و اندروید را با ابزارهایی که می‌توانند به این کار کمک کنند، عرضه می‌کند. امروز، ما آن‌ها را بررسی می‌کنیم و یاد می‌گیریم چگونه آن‌ها را برپا کنیم. گذشته از مرورگر، ساده‌ترین راه برای یک کودک این است که با محتوا یا چیزهای بالغ برخورد کند که برای آن‌ها در گوشی‌های هوشمند اندروید مضر است، فروشگاه Google Play است. به این ترتیب، این برنامه کاربردی دارای یک ویژگی داخلی برای محدود کردن نوع برنامه‌ها، بازی‌ها و فیلم‌هایی است که می‌توانند براساس رتبه‌بندی سنی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. اگر برای مدت طولانی تلفن خود را به کودک خود تحویل دهید و یا اگر او تلفن خودش را دارد، باید آن را روشن کنید.

برای روشن کردن کنترل‌های والدین در فروشگاه Google Play، مراحل زیر را دنبال کنید: * فروشگاه Google Play را باز کنید، بر روی آیکون پروفایل در بالا سمت راست کلیک کنید، بر روی تنظیمات کلیک کنید، و به " خانواده." بروید. در اینجا، کنترل‌های والدین را پیدا خواهید کرد.

* روی کنترل­های والدین ضربه بزنید و سپس آن را روشن کنید. از شما خواسته می‌شود زمانی که این کار را برای اولین بار انجام می‌دهید، یک PIN تنظیم کنید. این PIN زمانی مورد نیاز خواهد بود که هر کسی تلاش کند تا تنظیمات کنترل والدین را تغییر دهد و یا آن را خاموش کند.

* زمانی که PIN تنظیم شد، می‌توانید نوع محتوایی را انتخاب کنید که کودک شما در فروشگاه پلی نشان داده خواهد شد. برای مثال، اگر «رده‌بندی شده برای 7+» را انتخاب کنید، فرزندتان نمی‌تواند به برنامه‌های دارای رتبه‌بندی 12+، 16+ و 18+ دسترسی یا دانلود کند.

اما کنترل‌های والدین تنها اصول اولیه را پوشش می‌دهند. چه می‌شود اگر می‌خواهید از کودک خود در برابر وب سایت‌های بالغ در میان چیزهای دیگر محافظت کنید؟ این جایی است که برنامه پیوند خانواده گوگل وارد آن می‌شود. برنامه کاربردی کنترل والدین در حوزه خود بسیار گسترده است و می‌تواند به شما کمک کند تا میزان زمان صفحه نمایش را که کودکان شما دارند محدود کنید، فعالیت اینترنتی آن‌ها را نظارت کنید، فعالیت برنامه کاربردی آن‌ها را مشاهده کنید، برنامه‌های کاربردی آن‌ها را مدیریت کنید، و دستگاه‌های آن‌ها را قفل کنید. این برنامه همچنین "برنامه‌های توصیه معلم" در اندروید را پیشنهاد می‌کند که شما می‌توانید به طور مستقیم بر روی تلفن آن‌ها نصب کنید. پیوند خانواده حتی با دستگاه‌های iOS ۹ + نیز کار می‌کند. برای راه‌اندازی پیوند خانواده بر روی گوشی هوشمند، مراحل زیر را دنبال کنید:

* پیوند خانواده را بر روی تلفن کودک خود و به تنهایی دانلود کنید.

* با باز کردن این برنامه، از شما خواسته می‌شود حساب گوگل کودک و خودتان را به هم متصل کنید. اگر کودک شما حساب گوگل ندارد، به شما دستور داده می‌شود که یک حساب برای او ایجاد کنید.

* هنگامی که فرآیند اتصال تکمیل شد، کودکان می‌توانند با حساب جدید به دستگاه‌های خود وارد شوند.

بعد از اینکه آن‌ها ثبت‌نام کردند، می‌توانید با استفاده از پیوند خانواده قوانین تلفن را برای کودک خود تنظیم کنید.

​​​​​​​​زمانی که پیوند خانواده برقرار شد، شاید اولین چیزی که می­خواهید روی گوشی فرزندتان اعمال کنید، محدودیت زمانی صفحه نمایش باشد:​​​​​​​​

  • باز کردن برنامه پیوند خانواده
  • ​​​​​​​​فرزند خود را انتخاب کنید
  • ​​​​​​​​کنترل شکاف و سپس محدودیت روزانه
  • ​​​​​​​​دستورالعمل‌های صفحه نمایش را دنبال کنید

زمانی که به محدودیت زمانی صفحه نمایش می‌رسیم، کودک شما قادر به باز کردن قفل دستگاه، استفاده از هر برنامه‌ای، و یا اعلام نظر نخواهد بود. آن‌ها هنوز هم می‌توانند به تماس‌ها پاسخ دهند و تماس‌های اضطراری بگیرند. همچنین می‌توانید از این ویژگی برای تنظیم محدودیت‌های زمانی بر روی برنامه‌ها استفاده کنید. ​​​​​​​

  • No Name
  • ۰
  • ۰

Slack ارزش پرداخت هزینه... اگر شما یک شرکت هستید. با این حال، اگر شما از Slack برای یک جامعه آنلاین استفاده می‌کنید، احتمالا باید فقط از نسخه رایگان آن استفاده کنید.

این امر تا حدودی به این دلیل است که بسیاری از ویژگی‌های پولی Slack واقعا ضروری نیستند اگر شما فقط از آن به عنوان یک پلتفرم متنی گروهی استفاده می‌کنید، بلکه همچنین به این دلیل که گزینه‌های پرداخت‌شده به سرعت گران می‌شوند. طرح‌ها از ۷.۲۵ دلار برای هر کاربر در ماه شروع می‌شوند، که به این معنی است که جامعه‌ای با بیست و شش نفر در ماه ۱۷۴ دلار، یا بیش از ۲۰۰۰ دلار در سال هزینه خواهد داشت. این به احتمال زیاد بیشتر از آن چیزی است که شما می‌خواهید به خاطر این امتیاز که با دوستان خود شوخی کنید، بپردازید (‏من مطمئنم که آن‌ها جذاب هستند)‏.

با این حال، برخی از آن ویژگی‌های Slack پرداخت‌شده بسیار خوب هستند، به خصوص داشتن دسترسی به بایگانی پیام‌های قدیمی تان. و در واقع، اگر شما مایل باشید که کمی تلاش کنید، این امکان وجود دارد که آن را به دست آورید و چند ویژگی دیگر را بدون پرداخت پول به دست آورید. به یاد داشته باشید که چگونه:

 

گرفتن تاریخچه پیغام Slack نامحدود برای رایگان

نسخه رایگان Slack تنها به کاربران این امکان را می‌دهد که از ۹۰ روز گذشته به دنبال پیام بگردند و یا آن را جستجو کنند، چیزی که قدیمی‌تر از آن یافت نمی‌شود. این پیام‌ها از بین نرفته­اند، اگرچه اگر شروع به پرداخت کنید، همه آن‌ها ظاهر خواهند شد.

و یک راه گریز دیگر هم هست. Slack به مدیران اجازه می‌دهد تا همه داده‌ها را صادر کنند، از جمله یک فهرست کامل از همه پیام‌ها. فقط کافی است در منوی Slack به تنظیمات مدیریت تنظیمات فضای کار بروید. تنظیمات در مرورگر شما باز خواهد شد و در گوشه بالا سمت راست یک دکمه اطلاعات واردات / صادرات وجود دارد. روی آن کلیک کنید و می‌توانید محدوده تاریخ را انتخاب کرده و همه پیغام‌ها را صادر کنید. توجه داشته باشید که کاربران آزاد نمی‌توانند پیام‌های مستقیم (‏DMs) یا کانال‌های خصوصی را تنها کانال‌های عمومی صادر کنند. آرشیوهای واقعی در یک فایل ZIP پر از فایل‌های Json قرار دارند، که ساده‌ترین چیز در دنیا برای خواندن نیستند. با این حال، همه‌اش همین است.

یک ابزار رایگان به نام نمایشگر صادرات Slack می‌تواند با تبدیل این فایل‌ها و بارگذاری آن‌ها در مرورگر وب شما، کامل با یک نوار کناری سبک Slack برای کانال‌های مرور کمک کند. کار می‌کند من آن را امتحان کردم اما شما باید با خط فرمان راحت باشید تا آن را تنظیم کنید. گزینه دیگر، مترجم Json است که می‌تواند فایل ZIP شما را به یک فایل CSV ساده‌تر برای خواندن تبدیل کند که شما می‌توانید آن را دانلود و با استفاده از اکسل یا گوگل شیت باز کنید. فایل‌های CSV حاوی سوابق داده‌ای هستند که با ویرگول از هم جدا شده‌اند از این رو نام آن‌ها است.)‏.

اگر یک آرشیو عمومی می‌خواهید، Slack Saver را ببینید. شما می‌توانید فایل ZIP که از Slack صادر کرده‌اید را آپلود کنید و زمانی که این تبدیل انجام شد، یک لینک به آرشیو کامل با کل جامعه خود به اشتراک بگذارید. شما باید گاهی اوقات آن را به روز رسانی کنید تا پست‌های جدیدتری را در آن بگنجانید، اما خوب است. فقط به خاطر داشته باشید، با خدمات مبتنی بر وب، که شما بایگانی کاملی از مکالماتی که ممکن است مردم فکر کنند نیمه‌خصوصی هستند را آپلود می‌کنید. پیش از ادامه کار دقت کنید که جامعه شما با آن مشکلی نداشته باشد.

 

ازدحام Slack را به رایگان دریافت کنید

ویژگی خطای Slack متفاوت از یک تماس صوتی است زیرا هیچ صدایی نیست که شما بتوانید آن را برای هر کانالی روشن کنید و مردم اگر بخواهند می‌توانند ظاهر شوند. هیچ ویدئویی وجود ندارد، فقط به اشتراک گذاری صدا و صفحه نمایش، که آن‌ها را برای مکالمات سریع بداهه کامل می‌کند.

اما معماهای Slack تنها ابزار برای این کار نیستند. شما می‌توانید یک اتاق در گتر ایجاد کنید، که باعث می‌شود گروه‌های مجازی با استفاده از آواتارهای پیکسل که می‌توانند به سمت یکدیگر حرکت کنند و از یکدیگر دور شوند، واقعا سرگرم شوند. برای آن دسته از گفت و گوهایی که معماها را بسیار عالی می‌کند، عالی است. حتی می‌توانید در موضوع کانال‌های Slack خود به یک اتاق گتر متصل شوید.

یا، اگر ترجیح می‌دهید، می‌توانید یک جلسه زوم مکرر بدون زمان ثابت ایجاد کنید، سپس لینک آن را در موضوع کانال Slack خود به اشتراک بگذارید. فقط دقت کنید که ویژگی اتاق انتظار را خاموش کنید تا کاربران بتوانند به شما ملحق شوند حتی زمانی که شما آنجا نیستید. این به برندگی و ظرافت "ازدحام" نیست، اما جواب می‌دهد.

برنامه‌های Slack رایگان­تری داشته باشید

​​​​​​​​نسخه رایگان Slack تنها به شما این امکان را می‌دهد که با ۱۰ برنامه ادغام شوید، اما یک کار در این زمینه وجود دارد. برنامه‌هایی مانند IFTTT، که رایگان است، و Zapier، که به طور قابل‌توجهی کم‌تر آزاد است، می‌توانند با برنامه‌های دیگر و خدمات وب ادغام شوند، که به شما اجازه می‌دهد تا برنامه‌های بیشتری به Slack ارائه دهید.

هر دوی این ابزارها همچنین ویژگی‌هایی بسیار شبیه به سازنده گردش کار ارائه می‌دهند، ویژگی Slack پرداختی که به شما اجازه می‌دهد تا اتوماسیون را راه‌اندازی کنید. این به این معنی است که هر دوی آن‌ها می‌توانند نسخه آزادی از این ویژگی را به شما بدهند که در غیر این صورت تنها پرداخت می‌شود.

 

یا فقط از اختلاف استفاده کنید

​​​​​​​​سه ویژگی بالا ویژگی‌های اصلی هستند که جوامع Slack ممکن است به آن‌ها علاقه‌مند باشند، اما شایان‌ذکر است که دیسک همه آن‌ها را برای آرشیوهای نامحدود رایگان، کانال‌های صوتی همیشه روشن ارائه می‌دهد، و هیچ محدودیت واقعی در برنامه‌ها و اتوماسیون همه استاندارد هستند. به روز رسانی نیز به صورت کاربر انجام می‌شود، به این معنی که اگر برخی از اعضای جامعه بخواهند پول پرداخت کنند، می‌توانند، اما همه مجبور به پرداخت نیستند. اختلاف، از بسیاری جهات، برای جوامع بهتر از Slack ساخته شده‌است.

آیا این بدان معناست که من قصد دارم تمام Slack محاوره­ای خود را به اختلاف منتقل کنم؟ نه. اما این یک انتخاب است، به خصوص اگر شما به ویژگی‌هایی که من در اینجا در مورد آن‌ها صحبت کردم اهمیت بدهید.

  • No Name
  • ۰
  • ۰

آیا هوش مصنوعی به زودی می‌تواند داستان بنویسد، ویدیوهای بلند مدت بسازد یا موسیقی بسازد؟ خوب، این چیزی است که گوگل سعی در درک آن دارد. در حال حاضر، گوگل با پروژه جدید Wordcraft در حال نوشتن داستان براساس ورودی‌های نویسندگان است. LaMDA هوش مصنوعی محاوره‌ای گوگل است که در اوایل سال جاری پس از اینکه یک مهندس ادعا کرد هوش مصنوعی حسی است، مورد بحث قرار گرفت. گوگل در رویداد هوش مصنوعی خود در نیویورک نشان داد که " با نویسندگان حرفه‌ای که از ادیتور Wordcraft برای ایجاد یک حجم از داستان‌های کوتاه استفاده کرده‌اند، هم‌کاری کرده‌است." این داستان‌ها اکنون به صورت آنلاین برای عموم در دسترس هستند تا بخوانند.

او گفت: "من معتقدم که ما می‌خواهیم نحوه بیان خلاقانه مردم را تغییر دهیم. ما با نویسندگان حرفه‌ای درگیر شدیم و از آن‌ها دعوت کردیم تا داستان‌های تجربی را با استفاده از LaMDA به عنوان یک ابزار بنویسند. ما همچنین یاد گرفتیم که این کار آسان نیست. LaMDA نیز همه کارها را انجام نمی‌دهد. داگلاس آک، مدیر ارشد تحقیقات گوگل، در یک نشست مطبوعاتی پیش از این رویداد گفت: " این نویسندگان هستند که این کار را انجام می‌دهند."

بنابراین آیا گوگل آینده‌ای را می‌بیند که LaMDA شاید بتواند جایگزین نویسندگان انسانی شود؟ طبق گفته آک که اعتراف کرد که اگر کسی از LaMDA بخواهد که کل داستان را بنویسد، نتایج خوب یا جالب نخواهند بود. " نکته جالب این است که از این تکنولوژی به عنوان یک چاشنی استفاده کنید، به علاوه آنچه که سعی دارید انجام دهید. ما به حرکت دادن بار با این ابزارها ادامه خواهیم داد. او توضیح داد: " اما این ابزارها به طور موثر نوعی چاشنی باقی خواهند ماند، آن‌ها به عنوان راهی برای قادر ساختن ما به تعریف متفاوت داستان‌ها باقی خواهند ماند."

او همچنین تصدیق کرد که این مدل‌ها خطرات جدی ایجاد می‌کنند، و هدف این نیست که تمایز بین آنچه واقعی است و آنچه براساس هوش مصنوعی است را تار کند. او اشاره کرد: " ما همچنین باید گفتگو را در مورد مدل‌های تولیدی مرتبط با مالکیت معنوی در نظر بگیریم."

نوشتن داستان تنها راه خلاقانه ای نیست که گوگل با کمک مدل‌های هوش مصنوعی خود در حال بررسی آن است. گوگل همچنین به دنبال این است که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند برای تولید ویدئو و موسیقی مورد استفاده قرار گیرد. در تولید ویدئوی مبتنی بر هوش مصنوعی، گوگل دو مدل جدید به نام Imagen و Phenaki را نشان داد. در حالی که ویدئوی تصویر سازی از انتشار برای تولید تصاویر منحصر به فرد با کیفیت بالا استفاده می‌کند، که گوگل ادعا می‌کند برای ویدئوهای کوتاه‌تر مناسب‌تر است، Imagen از یک "تکنیک یادگیری توالی که یک سری از توکن­ها را در طول زمان تولید می‌کند" برای ایجاد ویدئوهای با شکل بلند استفاده می‌کند. گوگل گفت که ترکیب این دو مدل، دقت فوق‌العاده در سطح چارچوب و انسجام در زمان را تضمین خواهد کرد.

همچنین ویدئوهایی را نشان داد که توسط این دو مدل ایجاد شده بودند. وقتی از آک در مورد چالش‌های استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت یک ویدئو سوال شد، او گفت که در حالی که آن‌ها پیشرفت را می‌بینند، این کار هنوز هم دشوار است. " دشواری تضمین انسجام بین هر چارچوب است. او توضیح داد: " اگر شما یک چارچوب از چارچوب قبلی را پیش‌بینی کنید، مدل انسجام خود را از دست می‌دهد." این یک چالش اساسی در تولید ویدئو بود، که گوگل می‌گوید هنوز به طور کامل آن را حل نکرده است.

در نهایت، AudioLM یک چارچوب جدید برای تولید گفتار و موسیقی واقع گرایانه براساس تنها یک نمونه صوتی کوتاه است. در حال حاضر موسیقی محدود به پیانو است. گوگل می‌گوید: " این یک مدل صوتی خالص است که بدون هیچ متن یا نمایش نمادینی از موسیقی آموزش داده می‌شود."

  • No Name
  • ۰
  • ۰

متا به تازگی ابزارهای جدید ایجاد کننده را هم برای اینستاگرام و هم برای فیس بوک معرفی کرده‌است. به عنوان بخشی از اعلامیه این شرکت در طول هفته خالق ۲۰۲۲، راه‌های جدیدی برای ایجاد درآمد در رسانه‌های اجتماعی اعلام شد.

در اینجا نگاهی سریع به تمام موارد اضافه‌شده جدید می‌اندازیم. توجه داشته باشید که بیشتر این ویژگی‌ها در حال حاضر تنها برای سازندگان در ایالات‌متحده یا سازندگان انتخاب در دسترس هستند. اطلاعات بیشتر زمانی که این ویژگی‌ها می‌توانند به مناطق بیشتری از جمله هند برسند هنوز به طور رسمی آشکار نشده است.

اینستاگرام از اشتراک گذاری دیجیتال حمایت می‌کند

سازندگان در اینستاگرام به زودی قادر خواهند بود تا مجموعه‌های دیجیتال خود را بر روی پلتفرم ایجاد کنند و همان را به طرفداران بفروشند. خرید نیز تنها محدود به اینستاگرام نخواهد بود. متا این کار را با استفاده از یک جعبه‌ابزار انتها به انتها انجام می‌دهد که به سازندگان کمک می‌کند تا با ایجاد NFTs خود در بلاک چین Polygon همراه با نمایش و فروش همان کار را آغاز کنند. این ویژگی‌ها برای اولین بار در ایالات‌متحده به گروه کوچکی از سازندگان خواهد رسید، اما انتظار می‌رود که به زودی به کاربران بیشتر و مناطق بیشتری گسترش یابد. علاوه بر این، متا پشتیبانی از مجموعه‌های ویدئویی را اضافه می‌کند و همچنین کیف پول Solana بلاک چین و Phanum را به لیست خدمات پشتیبانی شده خود اضافه می‌کند. اشتراک گذاری­ها به اینستاگرام می‌آید.

همه سازندگان در ایالات‌متحده اکنون به اشتراک گذاری اینستاگرام دسترسی دارند. این ویژگی به سازندگان این امکان را می‌دهد تا مبلغ خاصی را به عنوان هزینه اشتراک برای بیشتر سازندگان در نظر بگیرند تا درآمدی قابل‌پیش‌بینی کسب کنند و بیشتر با پیروان ارتباط برقرار کنند. یک دکمه برای مشارکت سازندگان با این گزینه در پروفایل آن‌ها قابل‌مشاهده خواهد بود.

برای واجد شرایط بودن، سازندگان باید حداقل ۱۸ سال داشته باشند و ۱۰،۰۰۰ دنبال کننده یا بیشتر داشته باشند. انتظار می‌رود که این ویژگی بعدا به سازندگان در مناطق بیشتری برسد.

 

 

 

ستاره‌های فیس بوک، هدایای اینستاگرام و چیزهای دیگر

کاربران در اینستاگرام هم اکنون می‌توانند با خرید "ستاره‌ها" از داخل اینستاگرام، هدایایی را به سازندگان محبوب خود بفرستند. ستاره‌ها، که در اصل به فیس بوک اضافه شده‌اند، در حال حاضر برای Reels نیز قابل‌استفاده خواهند بود. فرستنده‌های ستاره همچنین برای سازندگان راحت‌تر خواهند بود تا در مدیر نظرات جدید که تمام این نظرات را در یک مکان نشان خواهد داد، پیدا کنند. اکنون بینندگان می‌توانند ستاره‌ها را برای محتوای غیر ویدیویی مانند عکس‌ها و پست‌های متنی نیز بفرستند.

سازندگان فیس بوک همچنین یک حالت حرفه‌ای برای پروفایل خود دارند که به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا بتوانند از طریق ستارگان پول به دست آورند، تبلیغات را به جداول فیس بوک اضافه کنند، و همچنین به تحلیل محتوا و مخاطبان و سایر منابع دسترسی داشته باشند.

  • No Name
  • ۰
  • ۰

یوتیوب ویژگی دسته‌های جدید خود را در اوایل سال جاری معرفی کرد و نام‌های کاربری منحصر به فردی را برای سازندگان گروه‌ها به ارمغان آورد. این دسته‌های منحصر به فرد را می‌توان به راحتی در قسمت نظرات پیدا و برچسب زد. از ماه گذشته یوتیوب این ویژگی را به صورت گروهی منتشر کرده‌است، بنابراین احتمال این وجود دارد که شما قبلا یک ایمیل بر روی کارت شناسایی جیمیل مرتبط با کانال خود دریافت کرده باشید که به شما هشدار می‌دهد این ویژگی در دسترس شما قرار می‌گیرد.

اگر این کار را نکرده­اید، هنوز هم باید منتظر باشید تا یوتیوب نامه‌ها را برای شما بفرستد، اما اگر این کار را کرده‌اید، این است که چطور به سرعت و به راحتی یک دسته کانال برای خودتان ایجاد کنید.

 

پیدا کردن نامه یوتیوب

به صندوق پستی جیمیل خود بر روی گوشی هوشمند یا مرورگر بروید و اطمینان حاصل کنید که این همان ایمیلی است که به کانالی که می‌خواهید یک دسته برای آن تنظیم کنید، متصل است.

صندوق پستی خود را برای "YouTube" جستجو کنید. شما باید به سرعت تمام ایمیل‌هایی که به طور مستقیم از یوتیوب در اینجا در یک محل دریافت می‌شوند را پیدا کنید. به دنبال یک نامه با موضوع "حالا می‌توانید دسته یوتیوب خود را انتخاب کنید" بگردید. این نامه نشان می‌دهد که این ویژگی در دسترس شما قرار گرفته‌است و بدنه نیز باید شامل لینکی باشد که به سرعت شما را برای رسیدگی به صفحه ایجاد می‌برد.

 

ایجاد دسته خودتان

YouTube ممکن است یک دسته را به طور پیش‌فرض به شما اختصاص دهد، اما یک دکمه "دسته تغییر" در زیر که می‌تواند به سرعت شما را به یک صفحه ویرایش ببرد که در آن می‌توانید به سرعت دسته جدید و مورد نظر خود را اضافه کرده و بررسی کنید که آیا در دسترس است یا خیر. اگر اینطور است، می‌توانید تغییرات خود را ذخیره کنید و دسته جدید خود را تنظیم کنید. کاربران هم اکنون یک نشانی اینترنتی سفارشی برای کانال خود دریافت می‌کنند که به آدرس youtube.com/@(‏دسته شما)‏ است. برای تغییر دوباره دسته خود در آینده، می‌توانید همان مراحل را دوباره دنبال کنید، اما به یاد داشته باشید که امکان خالی بودن دسته جدید در معرض دسترس بودن قرار خواهد گرفت.

  • No Name
  • ۰
  • ۰

در پی یک هفته عدم اطمینان در مورد آینده شرکت تحت نظر صاحب جدید آن، الون ماسک، توییتر روز جمعه با ایمیل به کارکنان خود خواهد گفت که آیا اخراج شده‌اند یا خیر، به طور موقت دفاترش را تعطیل کرده و از دسترسی کارکنان جلوگیری می‌کند.

شرکت رسانه اجتماعی در ایمیلی خطاب به کارکنان گفت که تا ساعت ۹ صبح به کارمندان هشدار خواهد داد. زمان اقیانوس آرام در روز جمعه (‏۱۲ بعد از ظهر، EDT / ۱۶۰۰ به وقت گرینویچ)‏ در مورد کاهش تعداد کارکنان.

به گزارش رویترز، این ایمیل می‌گوید: " در تلاش برای قرار دادن توییتر در مسیری سالم، ما در روز جمعه به روند دشوار کاهش نیروی کار جهانی خود خواهیم پرداخت."

توییتر گفت که دفاتر آن به طور موقت بسته خواهند شد و تمام دسترسی به نشان به منظور "کمک به اطمینان از ایمنی هر کارمند و همچنین سیستم‌های توییتر و داده‌های مشتری" به حالت تعلیق در خواهد آمد. پایگاه رسانه اجتماعی گفت کارمندان توییتر که تحت‌تاثیر این اخراج قرار نگرفته اند از طریق آدرس‌های ایمیل کارشان مطلع خواهند شد.

این یادداشت گفت، به کارکنانی که اخراج شده‌اند با گام‌های بعدی به آدرس‌های ایمیل شخصی­شان اطلاع داده خواهد شد.

زمانی که ماسک خواستار کاهش شدید هزینه‌ها شد و یک اخلاق کاری جدید و تهاجمی را در سراسر شرکت رسانه اجتماعی تحمیل کرد، اطلاع‌رسانی به اخراج شدگان یک هفته پس از اخراج او را محدود می‌کند. او پیش از این مقامات ارشد شرکت را از کار برکنار کرده و مدیر اجرایی ارشد و مدیران ارشد مالی و حقوقی شرکت را اخراج کرده بود. برخی دیگر، از جمله آن‌هایی که در راس بخش‌های تبلیغات، بازاریابی و منابع انسانی این شرکت قرار داشتند، در طول هفته گذشته از این شرکت خارج شدند.

این اخراج، که مدت‌ها انتظار می‌رفت، فرهنگ سازمانی باز و معروف توییتر را که مورد احترام کارمندان آن بود، سرد کرده‌است.

دو کارمند به رویترز گفتند که کمی پس از اینکه ایمیل در صندوق کارمندان توییتر به زمین نشست، صدها نفر از مردم برای خداحافظی کانال‌های اسلاک شرکت را پر کردند. این منابع گفتند که یک نفر از ماسک دعوت کرده‌است تا به این کانال بپیوندد.

توییتر در ایمیل روز پنج شنبه گفت: " اگر شما در یک دفتر هستید و یا در راه رفتن به دفتر هستید، لطفا به خانه برگردید."

براساس دو منبع آشنا با این موضوع و یک پیام ضعف داخلی که توسط رویترز بررسی شده‌است، ماسک همچنین به تیم‌های توییتر اینک دستور داده‌است که تا ۱ میلیارد دلار صرفه‌جویی در هزینه‌های زیرساخت سالانه را پیدا کنند.

  • No Name