اخبار تکنولوژی دنیا

ترجمه مقالات به‌روز دنیا و تکنولوژی

اخبار تکنولوژی دنیا

ترجمه مقالات به‌روز دنیا و تکنولوژی

ترجمه مقالات به‌روز دنیا در حوزه تکنولوژی، پزشکی، شبکه‌های اجتماعی، دیجیتال مارکتینگ و ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

دستگاه فکس در حال نزدیک شدن به سطل زباله تاریخ است. این دستگاه که به طور رسمی به عنوان دستگاه تشبیه صورت شناخته می‌شد، زمانی یکی از ویژگی‌های عادی ادارات بریتانیا بود.

اما اکنون رگولاتوری ارتباطات بریتانیا، آفکام، در حال رایزنی در مورد تغییراتی در قوانین مخابرات است که می­تواند منسوخ شدن آن را رسمی کند.

این بدان معناست که ارائه دهندگان ارتباطات از راه دور دیگر نیاز به ارائه خدمات فکس تحت تعهد خدمات جهانی (‏USO) ندارند.

آکام گفت: " ما تغییراتی را در قوانین پیشنهاد می‌کنیم."

در حال حاضر دو ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی تعیین شده‌برای خدمات جهانی در بریتانیا، BT و KCOM (فقط در منطقه هال) ‏وجود دارد.

در سال ۲۰۰۳، آکام USO را راه‌اندازی کرد، زمانی که دستگاه‌های فکس شایع‌تر بودند و تعداد زیادی از مردم از طریق ایمیل و خدمات پیام‌رسانی آنلاین به هم متصل نبودند. USO برای ارائه خدمات فکس به BT و KCOM نیاز داشت.

اککام گفت: " نه تنها جایگزینی برای دستگاه‌های فکس که امروزه به طور گسترده در دسترس هستند، وجود دارد، انتقال شبکه‌های تلفن به فن‌آوری پروتکل اینترنت (‏IP) به این معنی است که خدمات فکس دیگر نمی‌تواند تضمین شود که به همان روش کار کنند."

رگولاتور در سال گذشته به طور گسترده‌ای مورد مشورت قرار گرفت: " ما فکر کردیم که با توجه به استفاده مداوم محدود آن، برای فکس مناسب است که از USO حذف شود."

دلتنگی برای میهن

در طول سال‌ها میلیون­ها فکس‌ها فرستاده و دریافت شده‌اند، که برخی از آن‌ها در تاریخ ارتباطات ما تبدیل به نشانه‌های برجسته شده‌اند.

آن‌ها با اجازه دادن به کاربران برای ارسال یک کپی دقیق از یک صفحه متن یا تصویر به گیرنده، با استفاده از یک خط تلفن کار کردند.

این یکی از دلایلی است که آن‌ها در تراکنش­های پولی بزرگ با مهلت‌های زمانی محدود، مانند فروش خانه، مورد استفاده قرار گرفتند، چرا که آن‌ها امکان تبادل سریع و دقیق قراردادها را فراهم کردند. نمایندگان فوتبال از حق انحصاری برای تضمین انتقال بازیکنان استفاده کردند، اگرچه این روش توسط لیگ برتر بازنشسته شده‌است.

در حال حاضر کلوپ‌ها می‌توانند از طریق ایمیل فکس‌های رومیزی و اسناد اسکن شده را ارسال کنند. بازیکن بسکتبال مایکل جردن مسئول یکی از مشهورترین فکس‌ها در تاریخ ورزشی در سال ۱۹۹۵ بود، زمانی که او پیام "من بر می‌گردم" را به شیکاگو بولز فرستاد تا به آن‌ها بگوید که از بازنشستگی خارج شده‌است.

در سال‌های اخیر استفاده از فکس‌ها بسیار محدود شده‌است اگر چه هنوز هم در برخی حرفه‌ها مانند مدیریت پزشکی، اجرای قانون و حمل و نقل کار می‌کنند. براساس گزارش‌ها، چند صد دستگاه فکس هنوز هم در NHS مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در سال ۲۰۱۸ ممنوعیت فوری خرید خدمات بهداشتی با هدف حذف آن‌ها تا سال ۲۰۲۰ وجود داشت.

در آن زمان گزارش شده‌بود که بسیاری از بیمارستان‌ها هنوز به این دستگاه‌ها متکی بودند و هزاران بیمارستان هنوز مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

آفکام انتظار دارد در اوایل سال ۲۰۲۳ بیانیه ای در مورد این تغییرات منتشر کند.

  • ۰۱/۰۸/۲۷
  • No Name

تکنولوژی

فکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی