اخبار تکنولوژی دنیا

ترجمه مقالات به‌روز دنیا و تکنولوژی

اخبار تکنولوژی دنیا

ترجمه مقالات به‌روز دنیا و تکنولوژی

ترجمه مقالات به‌روز دنیا در حوزه تکنولوژی، پزشکی، شبکه‌های اجتماعی، دیجیتال مارکتینگ و ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

پیش از انتخابات میان‌دوره‌ای، ناظران اطلاعات دروغ می‌گویند که آن‌ها نگران این هستند که آنچه که به عنوان یک تلاش تهاجمی توسط یوتیوب برای مقابله با اطلاعات نادرست در مورد پلتفرم متعلق به گوگل توصیف شده‌است نقاط کور را توسعه داده‌است. به طور خاص، آن‌ها نگران سرویس تیک تاک مانند یوتیوب هستند که ویدئوهای بسیار کوتاهی ارائه می‌دهد، و همچنین نگران ویدئوهای زبان اسپانیایی این پلتفرم هستند.

اما درک واضح وضعیت دشوار است، بیش از ده محقق در مصاحبه با نیویورک‌تایمز گفتند، زیرا آن‌ها دسترسی محدودی به داده‌ها دارند و از آنجا که بررسی ویدئوها کاری زمانبر است.

در حالی که فیس بوک و توییتر به دقت برای اطلاعات نادرست بررسی می‌شوند، یوتیوب با وجود تاثیر گسترده از پلت فرم ویدئویی، اغلب زیر رادار پرواز کرده‌است. به بیش از ۲ میلیارد نفر می‌رسد و دومین موتور جستجوی محبوب وب را در خود جای داده‌است.

یوتیوب ویدیوهایی را ممنوع کرد که مدعی تقلب گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ بودند، اما سیاست مشابهی برای میاندوره‌ای ایجاد نکرده است، حرکتی که باعث انتقاد برخی از ناظران شد.

ایووی چوئی، سخنگوی یوتیوب، گفت که این شرکت با برخی انتقادات در مورد کارش که با اطلاعات نادرست مبارزه می‌کند، مخالف است. چوئی در بیانیه‌ای گفت: " ما به شدت در سیاست‌ها و سیستم‌های خود سرمایه‌گذاری کرده‌ایم تا مطمئن شویم که با موفقیت با اطلاعات نادرست مرتبط با انتخابات با یک رویکرد چند لایه مبارزه می‌کنیم."

یوتیوب گفت که تعدادی از ویدئوهایی که تایمز به دلیل نقض سیاست‌های خود در مورد اسپم و انسجام انتخابات به آن‌ها اشاره کرده بود را حذف کرده‌است و مشخص کرده‌است که محتوای دیگر سیاست‌های آن را نقض نکرده است. این شرکت همچنین گفت که از ماه آوریل تا ژوئن ۱۲۲۰۰۰ ویدئو که حاوی اطلاعات نادرست بودند را ضبط کرده‌است.

طبق گفته فردی آشنا با این موضوع که مجاز به بحث در مورد تصمیمات کارکنان نیست، یوتیوب ۱۵ میلیون دلار برای استخدام بیش از ۱۰۰ واسطه محتوای اضافی برای کمک به انتخابات میان‌دوره‌ای و انتخابات ریاست‌جمهوری در برزیل اختصاص داده‌است و این شرکت بیش از ۱۰،۰۰۰ واسطه در سراسر جهان دارد.

طبق تحقیق و تجزیه و تحلیل رسانه‌ها ماترز و اکولیس، یک موسسه غیرانتفاعی که بر جامعه لاتین تمرکز دارد، یوتیوب همچنین در تلاش است تا اطلاعات نادرست زبان اسپانیایی را کنترل کند.

جکوکو لیکونا، محققی در Equis، گفت که تقریبا نیمی از لاتین‌ها هر هفته برای اخبار به یوتیوب مراجعه می‌کنند، بیش از هر رسانه اجتماعی دیگری. او گفت که این بینندگان به اطلاعات نادرست و تبلیغات سیاسی یک جانبه بر روی پلت فرم دسترسی دارند و تاثیرگذاران آمریکای‌لاتین در کشورهایی از جمله مکزیک، کلمبیا و ونزوئلا وارد سیاست آمریکا می‌شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی