اخبار تکنولوژی دنیا

ترجمه مقالات به‌روز دنیا و تکنولوژی

اخبار تکنولوژی دنیا

ترجمه مقالات به‌روز دنیا و تکنولوژی

ترجمه مقالات به‌روز دنیا در حوزه تکنولوژی، پزشکی، شبکه‌های اجتماعی، دیجیتال مارکتینگ و ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

جواع واتس اپ نهایتا برای کاربران زندگی می‌کنند. ویژگی جدید به چندین گروه واتس اپ اجازه می‌دهد تا تحت یک گروه والدین یا گروه بزرگ‌تر تشکیل شوند. این تمام چیزی است که شما باید در مورد جوامع بدانید، اینکه چگونه کار خواهد کرد و چگونه می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید.

 

ویژگی " جوامع واتس اپ" چیست؟

جوامع واتس اپ به مدیران اجازه می‌دهد تا گروه‌های متعددی را که تحت گروه والدین یا جامعه بزرگ‌تر مدیریت می‌کنند، دور هم جمع کنند. این امر امکانات جدیدی را برای مدیریت فراهم می‌کند، و چیزهایی مانند هماهنگی در مقیاس بزرگ را بسیار آسان‌تر، انعطاف‌پذیرتر و آسان‌تر می‌کند. زمانی که یک مدیر یک جامعه جدید ایجاد می‌کند، چندین گروه را می­توان در آن ایجاد کرد. کاربران می­توانند تا ۵۰ گروه را به علاوه یک گروه اعلان پیش فرض اضافه کنند که خود می تواند تا ۵۰۰۰ عضو داشته باشد. این جامعه اعلانات مرکزی را می­توان به وسیله مدیران برای ارسال اعلان‌های مهم در سراسر جامعه و تمام زیر گروه‌های فراگیر آن استفاده کرد که اکنون می‌تواند تا ۱۰۲۴ عضو را شامل شود.

مدیران همچنین می‌تواند نظرسنجی را در زیرگروه‌ها انجام دهد و تا ۳۲ نفر هم اکنون با لینک‌های تماس قابل اشتراک گذاری ممکن است. اعضا همچنین می‌توانند فایل‌هایی به اندازه حداکثر ۲ گیگابایت ارسال کنند. همچنین این امکان وجود دارد که کاربران یک گروه را ترک کنند و هنوز هم بخشی از جامعه بزرگ‌تر باشند، و آن‌ها هنوز اعلان‌های به اشتراک گذاشته شده در گروه اعلانات مرکزی را دریافت خواهند کرد.

واتس اپ بعدا گروه‌های بسته‌ای را برای جوامع اضافه خواهد کرد، و در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این ویژگی وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد که این گروه‌ها، گروه‌هایی هستند که اعضای جامعه تنها قادر به پیوستن به تایید مدیران خواهند بود.

 

چگونه یک جامعه واتس اپ ایجاد کنیم؟

کاربرانی که به ویژگی گروه دسترسی دارند، خواهند دید که آن را جایگزین دکمه دوربین روی صفحه اصلی واتس اپ خود خواهند کرد. این زبانه کوچک در منتهی‌الیه سمت چپ خواهد بود. برای ایجاد یک جامعه جدید، کاربران می‌توانند به سمت منوی در  iOS و آیکون New Chat در اندروید بروند تا گزینه ایجاد یک گروه را پیدا کنند. سپس آن‌ها می‌توانند نام و شرح یک انجمن را وارد کنند و همچنین یک تصویر پروفایل اضافه کنند.

در داخل گروه، کاربران گزینه‌هایی را برای ایجاد گروه‌های جدید یا اضافه کردن گروه‌های موجود پیدا خواهند کرد. اگر شما یک مدیر هستید که در حال حاضر چندین گروه را اداره می‌کنید، می‌توانید تمام گروه‌های موجود را در اینجا اضافه کنید. اگر در حال ایجاد گروه‌های جدید هستید، می‌توانید آن‌ها را با اعضای مشابه با نحوه اضافه کردن اعضای جدید به یک گروه واتس اپ پر کنید. هر گروه همچنین می‌تواند نام، شرح و شمایل پروفایل خود را داشته باشد.

 

چه زمانی می‌توانید به جوامع واتس اپ دسترسی پیدا کنید؟

واتس اپ پیش از این اعلام کرده بود که این ویژگی در سطح جهانی گسترش‌یافته است، بنابراین باید در دسترس همه مناطق قرار گیرد. با این حال، واتس اپ همچنین اشاره کرد که این ویژگی در ماه‌های آینده به همه کاربران خواهد رسید، که نشان می‌دهد که این امر در مراحل انجام خواهد شد و ممکن است همه کاربران آن را در یک زمان دریافت نکنند. اگر یک به روز رسانی برای واتس اپ با ویژگی جوامع فهرست‌شده در تغییر را نمی‌بینید، باید منتظر این ویژگی باشید. اگر شما به روز رسانی را به دست آورید، در آخرین قسمت سمت چپ بر روی صفحه اصلی، زبانه دوربین جایگزین خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی