اخبار تکنولوژی دنیا

ترجمه مقالات به‌روز دنیا و تکنولوژی

اخبار تکنولوژی دنیا

ترجمه مقالات به‌روز دنیا و تکنولوژی

ترجمه مقالات به‌روز دنیا در حوزه تکنولوژی، پزشکی، شبکه‌های اجتماعی، دیجیتال مارکتینگ و ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

آیا می‌دانستید که اینستاگرام به عنوان اینستاگرام شروع نشد؟ بله، آن در ابتدا بوربن نامیده شد تا زمانی که سازنده آن کوین سیستروم به این پلتفرم یک تغییر برند اولیه داد، و آن را به اینستاگرام تغییر نام داد (‏فوری + تلگرام)‏. در حالی که این برنامه کاربردی در ابتدا بر یک پلتفرم اجتماعی برای عکاسی از گوشی هوشمند متمرکز بود، وضعیت فعلی اینستاگرام همه در مورد ریلز و ویدئوهای کوتاه است. بسیاری از افراد ممکن است تغییرات حاصل را دوست داشته باشند، اما بخش بزرگی نیز وجود دارد که ترجیح می‌دهد این نرم‌افزار به ریشه خود بازگردد. متاسفانه، ما این اتفاق را به این زودی نمی‌بینیم، بنابراین در اینجا چند برنامه وجود دارد که دوست دارید اگر یک تجربه به اشتراک گذاری عکس کلاسیک می‌خواهید.

 

BeReal:

BeReal برنامه رسانه اجتماعی معمول شما به هیچ وجه نیست. اگر شما از تمام زمانی که در اینستاگرام صرف می‌کنید، یا هر پلتفرم اجتماعی دیگری به همین دلیل خسته شده‌اید، رویکرد بدون حاشیه BeReal را دوست خواهید داشت. اولین بار در سال ۲۰۲۰ منتشر شد، BeReal، همانطور که از اسمش پیداست، شما را تشویق می‌کند تا "واقعی باشید". هر روز شما می‌توانید یک عکس را بدون هیچ گونه فیلتر با دوستان و عزیزان خود به اشتراک بگذارید تا به آن‌ها نشان دهید که چه چیزی می‌خواهید.

سپس آن‌ها می‌توانند نظرات و واکنش‌های خود را بر روی پست شما قرار دهند. یک رویکرد غیر مرسوم دیگر این است که عکس‌های کلیک شده با استفاده از آن شامل تصاویری هم از جلو و هم از پشت دوربین شما هستند، به طوری که مردم می‌توانند ببینند شما چه شکلی هستید و در کجا قرار دارید.

 

Behance:

با وجود نام‌های مشابه، بقیه مطمئن هستند که هیچ ربطی به دیگری ندارند. اگر شما خودتان را از نوع هنری و یا یک هنرمند / عکاس حرفه‌ای در نظر بگیرید، در این صورت Behance به راحتی یکی از بهترین بسترهای اجتماعی برای نشان دادن کار خلاقانه شماست.

این پلتفرم که متعلق به Adobe است، بیش از ۲۴ میلیون کاربر دارد و مکانی عالی برای پیدا کردن مشتریان بالقوه، الهام گرفتن، یا به سادگی نشان دادن عکس‌های شما است. رابط برنامه کاربردی در اینستاگرام با یک زبانه پایین برای جهت یابی به اشتراک می‌گذارد و حتی به شما اجازه می‌دهد تا "داستان" را به اشتراک بگذارید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که حساب‌های دیگر را دنبال کنید و کار آن‌ها را "دوست داشته باشید".

 

Tumblr:

Tumblr قبلا خیلی محبوب بود اما توی بازی از دست رفت تامبلر به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌ها، الگوهای رفتاری، ویدئوها، و GIFs را به اشتراک بگذارید، اما در واقع بسیار بیشتر از آن است. همچنین می‌توانید پست‌های متنی و لینک‌ها را با چیزهای جالبی که در اینترنت پیدا کرده‌اید به اشتراک بگذارید. یکی از پر فروش­ترین نکات آن این است که می‌توانید وبلاگ (‏یا پروفایل) ‏خود را با محتوای قلبتان شخصی کنید. همچنین هیچ "داستان‌های" شبیه اینستاگرام در اینجا وجود ندارد، بنابراین اگر احساس می‌کنید که اینستاگرام تنها در سراشیبی قرار دارد، چون محتوای تمام صفحه نمایش را در پلت فرم خود معرفی کرده‌است، توملر ممکن است انتخاب درستی برای شما باشد.

 

Vsco:

شما ممکن است دیده باشید که بسیاری از نصب کنندگان پروفایل VSCO هم‌کاری شانگهای خود را به بیوگرافی آن‌ها متصل می‌کنند. برنامه ویرایش تصویر محبوب نیز یک پلتفرم اجتماعی است، که به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌های گرفته‌شده از طریق آن (‏و از جاهای دیگر)‏ را با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر به اشتراک بگذارید. در اینجا تعامل زیادی وجود ندارد که کاربران تحت عکس‌ها دوست نداشته باشند یا نظر بدهند. اما آن‌ها می‌توانند کاربران دیگر را دنبال کنند و کار خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، تا زمانی که هر دوی آن‌ها یکدیگر را دنبال کنند. یک بخش کشف وجود دارد که در آن می‌توانید از یک منبع تصاویر زیبایی‌شناسی استفاده کنید. و زمانی که کاربران را دنبال می­کنید، می­توانید آخرین آپلودهای آن­ها را در فید اصلی خود مشاهده کنید.

 

500px:

ممکن است بزرگ‌ترین پایه کاربر را نداشته باشد، اما شاید ۵۰۰ px نزدیک‌ترین به تجربه اینستاگرام کلاسیک در این لیست باشد. این کار از ویدیوها پشتیبانی نمی‌کند، اما عکس‌های آپلود شده شما را می توان دوست داشت و در مورد آن‌ها اظهار نظر کرد. شما حتی می‌توانید عکاسان دیگر را از طریق صفحه کشف پیدا کرده و آن‌ها را دنبال کنید. این اپلیکیشن همچنین یک معادل داخلی برای DM های اینستاگرام دارد، اگرچه شما به احتمال زیاد از آن برای ارتباطات حرفه‌ای استفاده می‌کنید، چون این اپلیکیشن به عنوان " جامعه برتر و شبکه اجتماعی برای اشتیاق و تمرین عکاسان تبلیغ شده‌است."

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی